آیین دادرسیآیین دادرسی مدنی

ورود به سامانه الکترونیکی ثنا | ورود به سامانه ابلاغ اوراق قضایی عدل ایران

آیا با نحوه ورود به سامانه اکترونیکی ثنا آشنا هستید ؟ در سال‌های اخیر، اوراق قضایی توسط قوه قضاییه صادر و مامور ابلاغ قوه قضاییه وظیفه ارسال آن را بر عهده داشت. اما قوه قضاییه طبق قانون آیین دادرسی کیفری سال 1392 این مسئولیت را بر عهده گرفت تا با به کار گرفتن از سامانه‌های الکترونیکی ارسال ابلاغیه الکترونیکی ثنا را انجام دهد و اوراق قضایی را به وسیله سامانه ثنا ابلاغ کند. در ادامه به بررسی چگونگی ورود به سامانه الکترونیکی ثنا می‌پردازیم.

برای دریافت مشاوره حقوقی می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید.

ابلاغ الکترونیکی از طریق سامانه ثنا

همانطور که در بالا توضیح داده شد با راه اندازی این سامانه همه مراجعین برای رسیدگی و دریافت اوراق قضایی موظف شدند به سامانه ثنا مراجعه کرده و از این طریق پیگیری کنند.

در سامانه ثنا همه ابلاغ‌های مربوط به افراد و پیوست‌های آن به حساب کاربری شخص مورد نظر فرستاده می‌شود.

ورود به سامانه الکترونیکی ثنا

ابتدا سامانه eblagh1.adliran.ir را در گول سرچ کنید. بعد مطابق تصویر زیر بر روی سایت کلیک کنید.

ورود-به-سامانه-الکتریکی-ثنا-۱

بعد از کلیک بر روی سایت و ورود به سامانه الکترونیکی ثنا برای مشاهده ابلاغیه باید در سامانه ثنا وارد شوید تا بتوانید از کارکرد‌های این سامانه بهره‌مند شوید.

مطابق شکل بالا پس از وارد شدن در سایت اگر که قبلا ثبت نام نموده باشید با وارد کردن مشخصات خود وارد صفحه کاربری خود می‌شوید و در صورتی که قبلا ثبت نام نکرده باشید باید گزینه (( من در سایت ثبت نام نکرده‌ام )) را انتخاب کنید. 

در صورتی که در سامانه ثبت نام نکرده اید پس از انتخاب من در سایت ثبت نام نکرده ام، مطابق شکل زیر وارد صفحه جدیدی شده که با انتخاب گزینه شخص حقیقی ( افراد ) یا حقوقی ( موسسات و شرکت‌ها ) می‌توانید مراحل بعدی ثبت نام را انجام دهید.

ورد-به-سامانه-الکترونیکی-ثنا-3

در صورتی در فرایند ثبت نام با مشکل مواجه هستید، برای مشاهده راهنمای تصویری دقیق ثبت نام در سامانه الکترونیکی ثنا کلیک کنید. همچنین اگر قادر به دریافت و مشاهده ابلاغیه خود نیستید توصیه می کنیم مقاله نحوه مشاهده ابلاغیه سامانه ثنا را مطالعه نمایید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص ورود به سامانه الکترونیکی ثنا، به کانال تلگرام حقوقی وکیل دات کام مراجعه نمایید . کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی وکیل دات کام نیز آماده‌اند تا با ارائه خدماتی در زمینه مشاوره حقوقی تلفنی وکیل دات کام به سوالات شما عزیزان پیرامون سامانه ثنا پاسخ دهند.

برای دریافت مشاوره حقوقی می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره