حقوقیمالکیت

گم شدن پایان کار ساختمان | مفقود شدن – نحوه گرفتن پایان کار المثنی

گم شدن پایان کار ساختمان چه طبعاتی دارد؟ ساخت ساختمان یکی از مواردی است که نیاز به مجوز‌‌‌های قانونی دارد تا اثبات شود که ساختمان ‌به صورت مجاز و قانونی ساخته شده است. اما پس از دریافت این مجوز‌‌‌ها ممکن است مشکلات دیگری به وجود بیاید که باید بگوییم همگی قابل حل شدن هستند. در ادامه قصد داریم در مورد گم شدن پایان کار و نحوه گرفتن پایان کار المثنی توضیحات مفیدی را در اختیارتان قرار دهیم، با ما همراه باشید.

برای دریافت مشاوره حقوقی می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید.

گم شدن شدن پایان کار

حتما برای شما هم پیش آمده است که گاهی سند‌‌‌ها و یا مدارک مهم خود را که به آن‌‌‌ها احتیاج دارید گم کرده باشید. گم شدن پایان کار یکی از مواردی است که ممکن است باعث نگرانی افراد شود و این سوال را در ذهن افراد ایجاد کند که‌‌ آیا ‌‌می‌توان پایان کار المثنی و جدید دریافت کرد؟ که در این‌ مورد باید بگوییم جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد و اگر پایان کار به هر دلیلی گم شود ‌‌می‌توان پایان کار المثنی را به راحتی دریافت کرد.

برای آشنایی با نحوه گرفتن پایان کار ساختمان کلیک کنید.

نحوه گرفتن پایان کار المثنی

برای دریافت پایان کار المثنی ‌‌می‌بایست ابتدا به شهرداری مراجعه نمایید و درخواست صدور پایان کار المثنی کنید. شهرداری با توجه به درخواست شما مدارکی مثل سند ساختمان و کپی آن، شناسنامه مالک و کپی آن را از شما دریافت ‌‌می‌نماید و‌ سپس یکی از بازرسین خود را ‌‌می‌فرستد تا از ساختمان شما برای بار دوم دیدن کند.‌

بازرس توجه ‌‌می‌کند که‌ ساختمان تغییراتی کرده است یا نه ‌که ‌اگر تغییراتی داشته باشد ‌‌می‌بایست فرد هزینه نوسازی مجدد بپردازد و همچنین اگر مرتکب خلافی در تعمیرات ساختمان شده باشد ‌‌می‌بایست آن را برطرف کند. وقتی بازرس شهرداری ساختمان شما را تایید کند شهرداری پایان کار المثنی را صادر خواهد کرد.

برای دریافت مشاوره حقوقی می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید یا می توانید مقالات مجله حقوقی وکیل دات کام را مطالعه نمایید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص گم شدن پایان کار، به کانال تلگرام حقوقی وکیل دات کام مراجعه نمایید. کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی وکیل دات کام نیز آماده‌اند تا با ارائه خدماتی در زمینه مشاوره حقوقی تلفنی وکیل دات کام به سوالات شما عزیزان پیرامون گم شدن پایان کار پاسخ دهند.

 

 

سوالات متدوال

اگر پایان کار ساختمان گم شود ‌‌می‌توان المثنی گرفت‌‌‌‌ ؟

بله این کار هیچ منع قانونی ندارد و به راحتی ‌‌می‌توان پایان کار المثنی گرفت.

برای دریافت پایان کار المثنی ساختمان ‌‌می‌بایست به کجا مراجعه کرد‌‌‌‌ ؟

برای دریافت پایان کار المثنی ‌‌می‌بایست به شهرداری مراجعه کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره