آیین دادرسیآیین دادرسی مدنی

رای سامانه ثنا | مشاهده رای دادگاه در سامانه ثنا – دریافت رای صادر شده

رای سامانه ثنا از کدام منبع قابل رویت است؟ در سال 95 در راستای طرح عدالت الکترونیک در بستر شبکه ملی، قوه قضائیه اقدام به راه اندازی سامانه ثنا نمود. این سامانه به ارائه خدمات الکترونیک قضایی از جمله مشاهده ابلاغیه‌های قضایی می‌پردازد. اشخاصی که درگیر پرونده قضایی هستند می‌توانند رای صادره برای پرونده خود را از راه دور و داخل سامانه ثنا مشاهده نمایند. در این مطلب به بررسی این موضوع می‌پردازیم.

برای دریافت مشاوره حقوقی می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید.

نحوه ثبت نام در سامانه ثنا

اشخاص برای اینکه بتوانند از خدمات سامانه ثنا استفاده نمایند در ابتدا باید در این سامانه ثبت نام نمایند. برای ثبت نام دو راه وجود دارد. راه اول مراجعه به دفاتر خدمات قضایی و راه دوم ثبت نام آنلاین می‌باشد. البته در آخر حتی در ثبت نام آنلاین باید به دفتر خدمات قضایی مراجعه نمایید.

برای دسترسی به این سامانه می‌توانید اپلیکیش سامانه ثنا را دانلود نموده یا اینکه از طریق سایت adliran.ir وارد سامانه ثنا شوید.

برای آشنایی با نحوه ورود به سامانه ثنا کلیک کنید.

مشاهده رای دادگاه در سامانه ثنا

برای مشاهده ر‌ای دادگاه باید مراحل زیر را انجام دهید:

1/ ورود به سایت adliran.ir عکس

2/ در سمت راست صفحه بخش خدمات ویژه گزینه سامانه ابلاغ الکترونیک قضایی را انتخاب نمایید. عکس

3/ سپس برای شما دو گزینه ظاهر می‌شود که گزینه سامانه اصلی ابلاغ الکترونیک را انتخاب نمایید. عکس

در صورت وجود مشکل برای ورود از گزینه سامانه پشتیبان ابلاغ الکترونیکی استفاده نمایید. عکس

4/ سپس وارد صفحه سامانه ثنا می‌شوید. در این بخش باید شماره ملی و رمز عبور خود را وارد کنید. عکس

5/ در صورت صحت اطلاعات وارد صفحه خود می‌شوید و در آنجا می‌توانید روند پرونده خود و رای صادر شده برای پرونده خود را مشاهده نمایید. عکس

در صورتی که می‌خواهید دسترسی سریع‌تر داشته باشید می‌توانید اپلیکیشن ثنا را دانلود نموده و یا اینکه در اینترنت سامانه ثنا را جست و جو نمایید.

برای دریافت مشاوره حقوقی می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید یا می توانید مقالات مجله حقوقی وکیل دات کام را مطالعه نمایید.

برای دریافت پاسخ سوالات خود و مشاوره حقوقی در مورد نحوه مشاهده ر‌ای دادگاه در سامانه ثنا می‌توانید از خدمات مشاوره حقوقی تهران وکیل دات کام بهره ببرید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص رای سا‌مانه ثنا، به کانال تلگرام حقوقی وکیل دات کام مراجعه نمایید. کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی وکیل دات کام نیز آماده‌اند تا با ارائه خدماتی در زمینه مشاوره حقوقی تلفنی وکیل دات کام به سوالات شما عزیزان پیرامون رای سا‌مانه ثنا پاسخ دهند.

 

 

سوالات متداول

چگونه می‌توان ر‌ای دادگاه را در سامانه ثنا دید ؟

باید وارد سایت adliran.ir شوید و اطلاعات خود را وارد نمایید که در مطلب به تفصیل توضیح داده شده است.

چگونه از ر‌ای دادگاه مطلع شویم ؟

می‌توانید از راه دور از طریق سامانه ثنا رای صادر شده در مورد پرونده خود را مشاهده نمایید که در مطلب به تفصیل توضیح داده شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره