جعلکیفری

جعل کارت پایان خدمت | مجازات جرم جعل کارت معافیت از نظام وظیفه

جعل کارت پایان خدمت چه تبعاتی در پیش دارد؟ متاسفانه امروزه بیشتر از قبل شاهد جعل اسناد و مدارک توسط افراد متقلب می‌باشیم و هر روز می‌شنویم که در کشور با جعل اسناد چه جرائم بزرگی صورت گرفته است. قانونگذاران جعل اسناد را جرم می‌دانند و قوانین مهمی را برای آن در نظر گرفته‌اند‌. یکی از مدارکی که ممکن است جعل شود کارت پایان خدمت افراد می‌باشد. در ادامه در مورد جعل کارت پایان خدمت توضیحات مختصری را خدمتتان ارائه داده‌‌ایم، با ما همراه باشید.

برای دریافت مشاوره حقوقی می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید.

آیا جعل کارت پایان خدمت امکانپذیر است‌‌ ؟

جعل کار‌ت پایان خدمت امروزه برای جاعلان بسیار دشوارتر از قبل شده است و این به دلیل هوشمند شدن کار‌ت‌های پایان خدمت می‌باشد. اما با این وجود بازهم دیده می‌شود که کار‌ت‌های پایان خدمت نیز به دلایل مختلف توسط افراد متقلب جعل شده و مورد استفاده قرار می‌گیرند.

برای مثال ممکن است فردی بدون اینکه به خدمت سربازی برود کار‌ت پایان خدمت را جعل می‌کند و از آن برای استخدام در یک شرکت استفاده می‌کند که در این صورت او مرتکب جرم شده است و مجازات خواهد شد.

حتما درباره جرم کلاهبرداری بخوانید.

مجازات جرم جعل کارت پایان خدمت

همانطور که در بالا گفته شد جعل کار‌ت پایان خدمت جرم محسوب است و مجازات‌هایی را در پی دارد. قانونگذار برای فردی که کار‌ت پایان خدمت را جعل نموده است مجازاتی مثل شش ماه تا یک سال حبس و پرداخت جریمه نقدی از سه تا شش میلیون ریال در نظر گرفته است.

برای دریافت مشاوره حقوقی می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید یا می توانید مقالات مجله حقوقی وکیل دات کام را مطالعه نمایید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص جعل کارت پایان خدمت، به کانال تلگرام حقوقی وکیل دات کام مراجعه نمایید. کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی وکیل دات کام نیز آماده‌اند تا با ارائه خدماتی در زمینه مشاوره حقوقی تلفنی وکیل دات کام به سوالات شما عزیزان پیرامون جعل کارت پایان خدمت پاسخ دهند.

 

سوالات متدوال

جعل کار‌ت پایان خدمت ممکن است‌‌ ؟

بله با وجود اینکه کار‌ت‌های پایان خدمت هوشمند می‌باشند اما در برخی موارد ممکن است توسط افراد متقلب جعل شوند.

جریمه نقدی برای جعل کار‌ت پایان خدمت چقدر است‌‌ ؟

جریمه نقدی برای مجرمانی که‌ کار‌ت پایان خدمت را جعل می‌کنند از سه تا شش میلیون ریال خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره