آشنایی با مراجع دادگستریآشنایی با مراجع قضایی

سامانه نوبت دهی اجرای احکام گرگان

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی مردم اکثر امور خود را به صورت آنلاین و غیر حضوری انجام می‌دهند. اما دستگاه قضا نیز از این موضوع حمایت نموده و با تاسیس برخی از سامانه‌های معتبر سعی نموده که امور حقوقی مردم به صورت غیر حضوری انجام گیرند. برای مثال دستگاه قضا در سال‌های قبل با راه اندازی سامانه ثنا خدمات حقوقی را به صورت غیر حضوری به مراجعین ارائه می‌نماید و در واقع تاسیس این سامانه باعث جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه مردم شده است. یکی دیگر از سامانه‌هایی که به منظور ارائه خدمات حقوقی غیر حضوری تاسیس گردیده است سامانه نوبت دهی اجرای احکام گرگان می‌باشد. در ادامه این مقاله قصد داریم در خصوص سامانه نوبت دهی اجرای احکام شوراهای حل اختلاف گرگان توضیحات مفصلی را خدمتتان ارائه دهیم، با ما همراه باشید.

برای دریافت مشاوره حقوقی می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید.

سامانه نوبت دهی اجرای احکام گرگان

سا‌مانه نوبت دهی اجرای احکام گرگان یکی از سا‌مانه‌های معتبری است که برخی خدمات حقوقی را به صورت اینترنتی به مردم ارائه می‌نماید. از آنجایی که مراجعه به شوراهای حل اختلاف گرگان بسیار زیاد است این سا‌مانه به منظور جلوگیری از اتلاف وقت و همچنین پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تاسیس گردید.

سا‌مانه اجرای احکام گرگان از سال ۹۹ تاسیس و هم اکنون نیز در حال خدمات رسانی به مردم می‌باشد. واحد اجرای احکام گرگان یکی از شلوغ‌‌ترین مراجع قضایی در کشور می‌باشد و در سال گذشته ۲۶ هزار پرونده در این واحد ‌‌‌بررسی گردیده است. حال با پیدایش بیماری کرونا حضور مردم در این مرکز قضایی بسیار خطرناک شده و کارمندان نیز برای رسیدگی به تمامی پرونده‌ها به مشکل بر می‌خوردند. اما با راه اندازی این سا‌مانه معتبر بخش اعظمی از مشکلات مردم حل شده است. افراد می‌توانند با رجوع به این سا‌مانه نوبت اجرای احکام خود را به صورت اینترنتی دریافت نمایند و در تاریخ مورد نظرشان از آن استفاده کنند.

نکته: این سا‌مانه تنها مختص مردم گرگان می‌باشد.

نحوه دریافت نوبت اجرای احکام گرگان

برای دریافت نوبت اجرای احکام گرگان افراد می‌بایست برخی مراحل را به صورت اینترنتی به انجام برسانند تا نوبت خود را دریافت نمایند. در زیر مراحل اخذ نوبت از سا‌مانه نوبت دهی اجرای احکام گرگان شرح داده شده است:

  • در مرحله اول می‌بایست وارد سا‌مانه نوبت دهی اجرای احکام گرگان شوید و سپس بر روی گزینه نوبت دهی قضایی کلیک نمایید. عکس
  • حال صفحه‌‌ای برایتان باز می‌شود که باید در آن رمز شخصی ثنا را به همراه کد ملی خود وارد نموده و روی گزینه مرحله بعدی کلیک کنید. عکس
  • در این مرحله برای شما یک رمز موقتی ارسال می‌شود که می‌بایست آن را در سا‌مانه وارد کرده و سپس روی گزینه ورود کلیک کنید. حال برایتان صفحه‌‌ای نمایش داده می‌شود که باید در آن گزینه ثبت نوبت را انتخاب کنید. عکس
  • در مرحله آخر برای شما صفحه‌‌ای نمایش داده می‌شود که در آن تاریخ نوبت و مشخصات شما آمده است که با نمایش این صفحه می‌توانید از ثبت نوبت و دریافت آن مطمئن شوید. عکس

نکته: حتما از صفحه آخر که در آن تاریخ نوبتتان آمده است پرینت بگیرید و در حین مراجعه به شورای حل اختلاف آن را به همراه خود داشته باشید.

سه نکته مهم در خصوص سا‌مانه نوبت دهی اجرای احکام گرگان

در زیر سه نکته مهم در خصوص سا‌مانه نوبت دهی اجرای احکام گرگان ذکر شده است:

  • در سا‌مانه نوبت دهی اجرای احکام گرگان هر دوازده دقیقه یک نوبت ثبت می‌گردد و اخذ نوبت در این سا‌مانه با محدودیت زمانی نیز روبه رو است.
  • برای دریافت نوبت در این سا‌مانه حتما باید در سا‌مانه ثنا حساب کاربری داشته باشید.
  • حتما از صفحه آخر که در آن تاریخ نوبتتان ذکر گردیده است پرینت بگیرید زیرا در صورتی که پرینت نداشته باشید نمی‌توانید از نوبتتان استفاده کنید.

سوالات متداول

سا‌مانه نوبت دهی اجرای احکام گرگان در چه سالی تاسیس شد‌‌‌ ؟

این سا‌مانه در سال ۱۳۹۹ تاسیس گردید.

اگر در سا‌مانه ثنا ثبت نام نکنیم می‌توانیم از سا‌مانه نوبت دهی اجرای احکام گرگان استفاده کنیم‌‌‌ ؟

خیر می‌بایست حتما در سا‌مانه ثنا ثبت نام نمایید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص سامانه نوبت دهی اجرای احکام گرگان، به کانال تلگرام حقوقی وکیل دات کام مراجعه نمایید. کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی وکیل دات کام نیز آماده‌اند تا با ارائه خدماتی در زمینه مشاوره حقوقی تلفنی وکیل دات کام به سوالات شما عزیزان پیرامون سامانه نوبت دهی اجرای احکام گرگان پاسخ دهند.

برای دریافت مشاوره حقوقی می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید یا می توانید مقالات مجله حقوقی وکیل دات کام را مطالعه نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره