تجاریسایر موضوعات تجاری

آموزش اصناف شمیرانات academy.asnafplus.ir/fa

آیا آموزش اصناف شمیرانات را می‌شناسید؟ مراکز آموزش اصناف در شهرستان‌های مختلف جهت آسان‌سازی و ارائه آموزش یکپارچه به متقاضیان دریافت جواز کسب تأسیس می‌شوند. یکی از این مراکز آموزشی اصناف، مرکز آموزش اصناف شمیرانات است. که به متقاضیان دریافت پروانه کسب که ساکن شمیرانات هستند. دوره‌های آموزشی قانونی برای صدور جواز کسب ارائه می‌نمایند. در ادامه این مطلب به معرفی آموزش اصناف شمیرانات و سایت این مرکز و ثبت‌نام در دوره‌های آموزشی اصناف شمیرانات می‌پردازیم. برای دریافت راهنمایی درباره مراحل دریافت جواز کسب کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره حقوقی می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید.

معرفی مرکز آموزش اصناف شمیرانات

بسیاری از افراد جامعه در زمان انتخاب شغل ترجیح می‌دهند اقدام به راه‌اندازی یک کسب‌وکار مستقل نمایند. اما برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار به صورت قانونی باید جواز کسب دریافت نمود. بر اساس قانون متقاضیان دریافت جواز کسب موظف‌اند در دوره‌های آموزشی عمومی و اختصاصی مربوط به رسته شغلی خود، شرکت کنند.

ارائه خدمات آموزشی به متقاضیان دریافت جواز کسب در هر شهرستان توسط مرکز آموزشی اصناف همان شهر ارائه می‌شود. یکی از این مراکز آموزشی، مرکز آموزش اصناف شمیرانات است. که خدمات آموزشی مربوط به دریافت جواز کسب را به متقاضیان جواز کسب ارائه می‌نماید. این مرکز در تهران، شمیرانات، بلوار اندرزگو، 35 متری قیطریه، مقابل پارک قیطریه، کوچه حداد نژاد بن‌بست املاک، پلاک 2، طبقه 5، واحد 11 واقع‌شده است. و راه ارتباطی و شماره تماس مرکز آموزش اصناف شمیرانات 02122215420 می‌باشد.

برای ثبت درخواست در درگاه ملی مجوزها کلیک کنید.

سایت آموزش اصناف شمیرانات

مرکز آموزش اصناف شمیرانات از سال 98 با راه‌اندازی سایت اصناف پلاس به نشانی اینترنتی academy.asnafplus.ir دوره‌های آموزشی و مدیریتی را به متقاضیان کسب‌وکار ارائه می‌نماید. سایت اصناف پلاس در چند محور مختلف فعالیت دارد و خدمات ارائه می‌دهد.

مهم‌ترین فعالیت و خدمت سایت اصناف پلاس ارائه آموزش‌های لازم و کاربردی به متقاضیان دریافت جواز کسب است. این دوره‌های آموزشی شامل دوره‌های عمومی و دوره‌های ویژه هر صنف می‌شود. بدین ترتیب سایت آموزش اصناف شمیرانات یا اصناف پلاس، موجب می‌گردد متقاضیان دریافت جواز کسب به آسانی به آموزش‌ها دسترسی داشته باشند. و به صورت غیرحضوری و اینترنتی در این دوره‌های آموزشی ثبت‌نام و شرکت نمایند.

اصناف پلاس با برگزاری دوره‌های مختلف نکات مهم قوانین، مقررات و نکات مدیریتی را به متقاضیان خود ارائه می‌نماید. علاوه بر آن سایت اصناف پلاس با برگزاری نشست‌های تخصصی و آموزشی، معضلات اصناف مختلف را مورد بحث قرار می‌دهد. که در این نشست‌ها از نظرات اساتید، کارشناسان متخصص و صاحب نظران استفاده می‌شود.

ورود و ثبت‌نام در سایت اصناف پلاس

پیش‌تر اشاره کردیم مرکز آموزش اصناف شمیرانات از سال 98 با هدف ارائه دوره‌های آموزشی و مدیریتی به متقاضیان دریافت جواز کسب در اصناف مختلف، سایتی تحت عنوان اصناف پلاس با نشانی academy.asnafplus.ir راه‌اندازی کرد. اگر شما قصد استفاده از سایت اصناف پلاس را دارید. پیش از هر چیز باید در این سایت ثبت‌نام نمایید. ثبت‌نام در سایت اصناف پلاس فرایندی بسیار ساده و آسان دارد.

شما می‌توانید با ثبت‌نام در سایت اصناف پلاس به خدمات و امکانات این سامانه ازجمله دوره‌های آموزشی عمومی و ویژه اصناف، آزمون پایان دوره، دریافت گواهی پایان دوره و … دسترسی پیدا می‌کنید. همچنین اگر پیش از این در سایت ثبت‌نام کردید می‌توانید با انتخاب گزینه ورود در این سایت به صفحه کاربری خود دسترسی پیدا کنید و از خدمات سایت اصناف پلاس استفاده کنید.

سامامه آموزش اصناف شمیرانات فقط مربوط به متقاضیان کسب و کار در منطقه یک تهران (محله تجریش) است. برای دریافت گواهی آموزش کسب و کار تجارت سایر مناطق باید به سامانه آموزش اصناف تهران مراجعه نمایید.

دوره‌های عمومی و ویژه اصناف سایت آموزش اصناف شمیرانات

سایت اصناف پلاس که رسانه آموزشی مرکز آموزش اصناف شمیرانات است. یکی از مهم‌ترین خدمات آن ارائه دوره‌های آموزشی متعدد است. دوره‌های آموزشی ارائه‌شده در سایت اصناف پلاس به دودسته دوره‌های عمومی و دوره‌های ویژه اصناف تقسیم می‌شود. در ادامه به معرفی مختصر این دو بخش می‌پردازیم.

دوره‌های آموزشی عمومی

اصناف پلاس در دوره‌های عمومی ارائه‌شده خود به متقاضیان دریافت جواز کسب، مواردی نظیر مدیریت، حقوق و بهداشت را آموزش می‌دهد. شرکت در دوره‌های مدیریت و حقوق و بهداشت برای تمامی افراد از رسته‌های مختلف شغلی امکان‌پذیر است. سامانه اصناف پلاس بهترین نکات مدیریتی، حقوقی و قانونی و نکات بهداشتی را در این دوره‌ها به متقاضیان ارائه می‌نماید.

دوره‌های آموزشی ویژه اصناف

سایت اصناف پلاس در دوره‌های آموزشی ویژه اصناف خود دودسته دوره مختلف ارائه می‌دهد. این دودسته شامل دوره‌های سطح شمیرانات و دوره سطح کشوری می‌شود. کلاس‌های ارائه‌شده در دوره‌های سطح شمیرانات شامل سه مورد؛ دوره آموزشی  صدور مجوز (احکام تجارت کسب‌وکار)، دوره آموزشی مبارزه با قاچاق اقلام سلامت محور و دوره آموزشی مبارزه با پول‌شویی در حوزه اصناف می‌شود. اما در دوره سطح کل کشور، تنها دوره آموزشی پیش‌نیاز صدور مجوز (احکام تجارت کسب‌وکار) ارائه می‌شود.

برای دریافت مشاوره حقوقی می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید.

 

 

سؤالات متداول

مرکز آموزشی اصناف شمیرانات در کجا واقع شده است ؟

این مرکز در تهران، شمیرانات، بلوار اندرزگو، 35 متری قیطریه، مقابل پارک قیطریه، کوچه حداد نژاد بن‌بست املاک، پلاک 2، طبقه 5، واحد 11 واقع‌شده است.

نشانی سایت آموزش اصناف شمیرانات چیست ؟

مرکز آموزش اصناف شمیرانات از سال 98 با راه‌اندازی سایت اصناف پلاس به نشانی اینترنتی academy.asnafplus.ir دوره‌های آموزشی و مدیریتی را به متقاضیان کسب‌وکار ارائه می‌نماید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره