سایر موضوعات کیفریکیفری

گرفتن و دریافت گواهی عدم سوء پیشینه از طریق اینترنت | سامانه عدم سوء سابقه ثنا

آیا می‌دانید نحوه گرفتن گواهی عدم سوء پیشینه از طریق اینترنت به چه صورت می‌باشد؟ افراد با مرتکب شدن بعضی جرائم که قانون گذار در قانون نام برده دارای سابقه کیفری می‌شوند. در مقاله قبل راجع به روش‌های دریافت گواهی‌ عدم سوء پیشینه صحبت کردیم و نحوه دریافت از طریق مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیکی انتظامی یا پلیس به اضافه 10 را توضیح دادیم. در ادامه به بررسی چگونگی نحوه دریافت گواهی‌ عدم سوء پیشینه کیفری از طریق اینترنت می‌پردازیم.

برای دریافت مشاوره حقوقی می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید.

روش‌های دریافت گواهی عدم سوء پیشینه از طریق اینترنت

همانطور که توضیح دادیم دو روش برای دریافت گواهی‌ عدم سوء پیشینه وجود دارد: اول از طریق مراجه به دفاتر خدمات الکترونیکی انتظامی یا پلیس به اضافه 10 دوم از طریق سامانه ثنا.

توصیه می‌کنیم مقاله سوء پیشینه کیفری را مطالعه نمایید.

دریافت گواهی از طریق سامانه ثنا

افراد می‌توانند با مراجعه به سامانه الکترونیک قضایی که همان سامانه ثنا می‌باشد درخواست خود را برای صدور گواهی عدم سوء پیشینه ثبت نمایند.

مراحل ثبت درخواست در سامانه ثنا

در مرحله اول عبارت سامانه ثنا را در مرورگر خود نوشته و کلیک نمایید.

سرچ-گواهی-عدم-سوء--پیشینه

پس از وارد شدن در صفحه اصلی از بین گزینه‌های موجود، ثبت درخواست گواهی عدم سوء پیشینه را انتخاب کنید.

ثبت-درخواست-گواهی-عدم-سوء-پیشینه-اینترنتی

در این مرحله کد ملی و رمز شخصی خود را زده و بر روی گزینه مرحله بعد کلیک کنید. اگر قبلا در در سامانه گواهی عدم سوءپیشینه اینترنتی ثبت نام نکرده اید، باید به صورت حضوری به مراکز پلیس به اضافه ۱۰ مراجعه نمایید. در صورتی که رمز شخصی خود به یاد ندارید بر روی گزینه  رمز عبور خود را فراموش کرده ام ! کلیک کنید تا رمز عبور برای شما ارسال گردد.

ورود-به-سامانه-گواهی-عدم-سوء-پیشینه-اینترنتی

باید برای تلفن همراهتان یک رمز موقت ارسال شود، هنگامی که ارسال شد رمز را در قسمت مربوطه وارد کرده و بعد گزینه ورود را فعال کنید. 

وارد صفحه شخصی خود شده و بعد گزینه درخواست جدید را بزنید.

درخواست-گواهی-عدم-سوءپیشینه-اینترنتی

در آخرین مرحله از شما سوال پرسیده می‌شود که آیا با صدور گواهی جدید موافق هستید؟ در صورتی که اطمینان دارید گزینه بله را فعال نمایید.

تایید-گواهی-عدم-سوءپیشینه-انیترنتی

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص دریافت گواهی‌ عدم‌ سوء پیشینه، به کانال تلگرام حقوقی وکیل دات کام مراجعه نمایید. کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی وکیل دات کام نیز آماده‌اند تا با ارائه خدماتی در زمینه مشاوره حقوقی تلفنی وکیل دات کام به سوالات شما عزیزان پیرامون دریافت گواهی‌ عدم سوء‌ پیشینه پاسخ دهند.

برای دریافت مشاوره حقوقی می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید یا می توانید مقالات مجله حقوقی وکیل دات کام را مطالعه نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره