آیین دادرسیآیین دادرسی مدنی

سامانه نوبت دهی شورای حل اختلاف اصفهان

امروزه تکنولوژی با پیشرفت عظیمی روبه رو شده است و این پیشرفت ‌‌‌می‌تواند برای مردم‌ مزیت بسیار داشته باشد. در حال حاضر با گسترده‌‌‌‌‌‌تر شدن علم تمامی دولت‌‌‌‌ها در سرتاسر جهان تمام تلاش خود را به کار گرفته‌‌‌‌‌‌‌اند تا بتوانند با تاسیس سامانه‌‌‌‌های مختلف خدمات زیادی را به شکل ساده‌‌‌‌‌‌تری به مردم ارائه کنند. در حال حاضر دستگاه قضا نیز با راه اندازی برخی سایت‌‌‌‌های معتبر در داخل کشور خدمات حقوقی را به شکل ساده‌‌‌‌‌‌تری به مردم ارائه ‌‌‌می‌نماید. سامانه نوبت دهی شورای حل اختلاف اصفهان یکی از همین سامانه‌‌‌‌ها ‌‌‌می‌باشد. در ادامه قصد داریم در خصوص سامانه نوبت دهی شورای حل اختلاف اصفهان توضیحات مفصلی را در اختیارتان قرار دهیم، با ما همراه باشید.

برای دریافت مشاوره حقوقی می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید.

سامانه نوبت دهی شورای حل اختلاف اصفهان چیست‌‌‌‌‌‌‌ ؟

از سال‌‌‌‌های گذشته تا کنون شوراهای حل اختلاف در سرتاسر کشور جزو شلوغ‌‌‌‌‌‌ترین مراکزی هستند که مردم برای انجام امور قضایی خود به آن‌‌‌‌ها رجوع ‌‌‌می‌نمایند. اصفهان استان بسیار بزرگی است که جمعیت زیادی دارد و طبیعتا با جمعیت بسیار زیادی که این استان دارد شوراهای حل اختلاف دایر در آن نیز بسیار شلوغ و پر تجمع ‌‌‌می‌باشند. از این رو دولت ‌‌‌‌‌سا‌مانه‌ای را با عنوان ‌‌‌‌‌سا‌مانه نوبت دهی شورای حل اختلاف اصفهان طراحی نموده‌‌‌ تا مردم بتوانند با کمک این ‌‌‌‌‌سا‌مانه نوبت خود را برای رجوع به شورای حل اختلاف دریافت کنند و دیگر برای اخذ نوبت نیازی به مراجعه حضوری نباشد.

با استفاده از این ‌‌‌‌‌سا‌مانه افراد ‌‌‌می‌توانند برخی امور حقوقی خود را به صورت آنلاین و از راه دور به انجام برسانند و وجود این ‌‌‌‌‌سا‌مانه در حال حاضر با پیدایش کرونا ‌‌‌می‌تواند بسیار سودمند باشد زیرا مراجعه مردم به شورای حل اختلاف کاهش ‌‌‌می‌یابد و در نتیجه از شیوع بیماری نیز پیشگیری ‌‌‌می‌شود. این ‌‌‌‌‌سا‌مانه معتبر در طول شبانه روز به‌‌‌ پانصد و بیست نفر نوبت دهی نموده و این تعداد افراد ‌‌‌می‌توانند با دریافت نوبت خود در زمان معین شده در شورای حل اختلاف حاضر شده و امور خود را به انجام برسانند. ‌‌‌‌‌سا‌مانه نوبت دهی شورای حل اختلاف اصفهان دوازده شهرستان را تحت پوشش قرار داده و مردم این دوازده شهرستان ‌‌‌می‌توانند از خدمات این سایت بهره مند گردند.

شرایط دریافت نوبت از سامانه نوبت دهی شورای حل اختلاف اصفهان

برای دریافت نوبت از ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌سا‌مانه نوبت دهی شورای حل اختلاف اصفهان‌‌‌ دو شرط مهم تعیین شده است که ‌‌‌می‌بایست بسیار به آن‌‌‌‌ها توجه کنید. این شرایط مهم‌به شرح زیر ‌‌‌می‌باشند:

  • شماره پرونده‌تان که در حین دریافت نوبت در ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌سا‌مانه ثبت ‌‌‌می‌کنید ‌‌‌می‌بایست با شماره پرونده در اجرای احکام یکی باشد.
  • فردی که اقدام‌ به دریافت ‌نوبت از این ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌سا‌مانه ‌‌‌می‌کند می‌بایست یکی از صاحبان دعوا ( خوانده یا خواهان) باشد.

نحوه دریافت نوبت از ‌‌‌‌‌سامانه نوبت دهی شورای حل اختلاف اصفهان

برای دریافت نوبت از ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌سا‌مانه بسیار معتبر نوبت دهی شورای حل اختلاف اصفهان ‌‌‌می‌بایست برخی مراحل را طی کنید تا نوبتتان را دریافت کرده و بتوانید در زمان مورد نظر از آن استفاده کنید. مراحل دریافت نوبت با شرح زیر هستند:

  • در ابتدا وارد ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌سا‌مانه نوبت دهی شورای حل اختلاف اصفهان شوید. عکس
  • حال برای شما لیست شعب، مسئولین، تاریخ و… نمایش داده ‌‌‌می‌شود که ‌‌‌می‌بایست یکی از آن‌‌‌‌ها را انتخاب کنید. سپس تاریخ مورد نظرتان را در سیستم وارد کرده و روی گزینه جست و جوی نوبت‌‌‌‌های خالی کلیک نمایید. عکس
  • حال در صفحه باز شده بر روی گزینه رزرو نوبت کلیک کرده و مابین نوبت‌‌‌‌های پیشنهادی یکی را انتخاب کرده و وارد مرحله بعد شوید. عکس
  • در این مرحله صفحه‌‌‌‌‌ای جدید برایتان به نمایش در ‌‌‌می‌آید که ‌‌‌می‌بایست درون آن تمامی کادر‌‌‌‌های ستاره دار که شامل اطلاعاتتان ‌‌‌می‌شوند را پر نمایید و دکمه تایید را انتخاب کنید. عکس
  • در مرحله آخر اگر نوبتی برایتان ثبت شود به نمایش درآمده و کد رهگیری آن برایتان بر روی صفحه نمایان داده خواهد شد. عکس

نکته: پس از اخذ نوبت تاریخ و مدت زمان آن را به خاطر داشته باشید‌ و لحظاتی قبل از زمان سررسید آن در شورای حل اختلاف حضور داشته باشید.

سوالات متداول

سا‌مانه نوبت دهی شورای حل اختلاف اصفهان چند شهرستان را تحت پوشش قرار داده است‌‌‌‌‌‌‌ ؟

این ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌سا‌مانه دوازده شهرستان را تحت پوشش قرار داده است.

سا‌مانه نوبت دهی شورای حل اختلاف اصفهان در روز چه تعدادی نوبت دهی ‌‌‌می‌کند‌‌‌‌‌‌‌ ؟

این ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌سا‌مانه در طول روز ۵۲۰ عدد نوبت ثبت ‌‌‌می‌کند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص سامانه نوبت دهی شورای حل اختلاف اصفهان، به کانال تلگرام حقوقی وکیل دات کام مراجعه نمایید. کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی وکیل دات کام نیز آماده‌اند تا با ارائه خدماتی در زمینه مشاوره حقوقی تلفنی وکیل دات کام به سوالات شما عزیزان پیرامون سامانه نوبت دهی شورای حل اختلاف اصفهان پاسخ دهند.

برای دریافت مشاوره حقوقی می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید یا می توانید مقالات مجله حقوقی وکیل دات کام را مطالعه نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره