تجاریسایر موضوعات تجاری

اتحادیه نانوایان سنگکی تهران

نان سنگک از نان های سنتی و قدیمی ایرانیان است که دارای طرفدارا زیادی است. این نان نه تنها بسیار لذیذ است بلکه از ارزش غذایی بالایی نیز برخوردار است. همین موضوع سبب شده تا این نان طرفداران زیادی داشته باشد. بسیاری از نانوایی ها در سطح شهر تهران به پخت نان سنگک به صورت سنتی یا ماشینی می‌پردازند که تشکیل دهنده اتحادیه صنف نانوایی سنگکی در تهران است. بنابراین اتحادیه نان سنگک از اتحادیه سایر نانوایی های سنتی در این شهر جدا است. در این مطلب به بررسی وظایف و بروکراسی اتحادیه نانوایان سنگکی تهران می‌پردازیم. برای آشنایی با مدارک لازم برای جواز کسب کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره حقوقی می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید.

هیات مدیره اتحادیه نانوایان سنگکی تهران

هیئت رییس اتحادیه دارای 7 عضو می‌باشد. این اتحادیه دارای یک رئیس است. بعد از رئیس یک نایب رئیس اول و یک نائب رئیس دوم مسئول است. اتحادیه نان سنگکی دارای یک خزانه دار و بازرس و یک عضو می‌باشد. مدت زمان عضویت در هیات رئیس چهار سال است. انتخاب مجدد اعضا به عنوان هیات رئیس بلامانع می‌باشد. برای شرکت در انتخابات به سامانه ساران مراجعه کنید.

وظائف اتحادیه صنف نانوایان سنگکی در تهران

اتحاديه صنف نانوایان سنگکی در تهران وظائف زیر را برعهده دارد :

۱/ انجام دستورات و ابلاغات صورت گرفته از سوی اتاق اصناف تهران طبق قوانین و مقررات

۲/ پرداخت پانزده درصد از درآمدهای ناخالص به اتاق اصناف به عنوان حق عضویت برای تامین هزینه‌های عمومی (برای اطلاع درباره اتاق اصناف تهران کلیک کنید)

۳/تنظیم بودجه سال بعد اتحادیه. این برنامه بودجه باید حداکثر تا اول بهمن هر سال برای رسیدگی و تصویب به اتاق اصناف تحویل داده شود.

۴/تنظیم ترازنامه سالانه تا پایان خرداد ماه سال بعد و تحویل آن به اتاق اصناف.

۵/ایجاد تسهیلات مورد نیاز آموزش عمومی، حرفه‌ای و هنری هر فرد صنفی، مستقلا یا با کمک سازمان‌های دولتی و خصوصی. همچنین همکاری‌های لازم با وزارت کار و امور اجتماعی برای تامین سرمایه طبق مقررات

۶/ایجاد ضوابط لازمه در خصوص صدور پروانه صنفی و انواع پروانه‌های نانوایان و تغییرات لازم در هریک و تحویل به اتاق اصناف به منظور رسیدگی و تصويب

۷/ تدوین آئین نامه‌های مالی، استخدامی، اداری، آموزشی، تشکیلاتی و سایر مقررات اختصاصی

۸/ نظارت بر اجرای صحیح تصمیماتی که اتاق اصناف در خصوص ساعات کار و تعطیلات نانوایی سنگگ ها می‌گیرد.

۹/تشکیل یک کمیسیون حل اختلاف برای رسیدگی به اختلافات افراد صنفی

۱۰/اظهار نظر درباره محدوده صنفی نانوایی سنگک ها برای متقاضیان پروانه‌های جدید

۱۱/ تشکیل کمیسیون فنی برای رسیدگی به شکایات مشتریان و نظارت بر حسن انجام کار و رعايت مقررات واصول کسب توسط عصاره گیری ها و حلوا فروشان

۱۲/ معرفی یک نفر از میان اعضا به عنوان نماینده اتحاديه صنف نانوايان سنگكي تهران در اتاق اصناف تهران

برای دریافت جواز نانوایی سنگکی کلیک کنید.

منبع درآمد اتحادیه صنف نان سنگکی درتهران

هر اتحادیه‌ای هزینه‌هایی دارد که برای پرداخت این هزینه‌ها نیاز به یک یا چند منبع درآمد است. اتحادیه صنف نانوایان سنگکی تهران درآمد خود را از طرق زیر تامین می‌نماید؛

۱/ حق عضویت پرداخت شده چه از سوی اعضای جدید که باید حق ورودی هم بپردازند و چه از سوی اعضای قدیمی که فقط عضویت خود را تمدید می‌کنند.

۲/ دریافتی از طریق خدمات ارائه شده اعم از خدمات آموزشی، اداری، فنی و انتشاراتی

۳/ کمک‌های اتاق اصناف به این اتحادیه که با تایید و نظارت کمیسیون‌ صورت می‌گیرد

۴/ هدایای اهدائی

آدرس اتحاديه صنف نانوایان سنگکی تهران

تهران _ خیابان شریعتی _ بالاتر از مطهری _ کوچه بینا _ پلاک 2 واحد 6

شماره تماس :021_ 8845524
021_ 88434743

برای اطلاع از مدارک و شرایط گرفتن پروانه کسب کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره حقوقی می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام نانوایی سنگکی واقع در تهران پارس مدتها نان ساده را به قیمت 5هزار تومان می فروشد هر روز در این نانوایی درگیری است اصلا ساکنین بریش اهمیتی ندارند چون بیش از ده طباخی و کبابی با تعداد 100 عددی سفارش میدهند ایا ارد یارانه ای بدین گونه باید مصرف شود او می گوید من ارد را ازاد تهیه می کنم خواهشمند است برای توزیع بهتر اراد یارانه ای سهمیه او را قطع کنید تا به صورت ازاد پز تکلیف سکنه و طباخی و کبابی مشخص شود.

    1. سلام برای طرح شکایت می توانید با شماره های درج شده در این مقاله با اتحادیه مربوطه تماس بگیرید. و یا اگر نیاز به مشاوره داشتید به کمک کارشناسان حقوقی وکیل دات کام این مساله را حل و فصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره