تجاریسایر موضوعات تجاری

اتحادیه آرایشگران مردانه تهران

آیا شما با اتحادیه صنف آرایشگران مردانه در شهر تهران آشنا هستید؟ اصناف مختلف در هر شهر برای اداره امور افراد شاغل در آن صنف و متقاضیان فعالیت در آن صنف اقدام به تشکیل اتحادیه مستقل برای خود می‌کنند. اتحادیه‌ها توسط افراد خوشنام همان صنف مدیریت می‌شوند که با برگزاری انتخابات و رای‌گیری برگزیده شده‌اند. در ادامه این مطلب به معرفی اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران می‌پردازیم. برای آشنایی بیشتر با مرجع بالاتر این اتحادیه یعنی اتاق اصناف تهران کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره حقوقی تجاری می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید.

اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران

اتحادیه‌صنف آرایشگران‌مردانه تهران برای اداره امور شاغلین در این صنف و همچنین نظارت بر ایشان و احقاق حقوق آن‌ها در شهر تهران تشکیل شده است. تمامی اتحادیه‌های اصناف وظایف متعددی دارند که یکی از مهم‌ترین وظایف اتحادیه‌ها صدور پروانه کسب و تمدید پروانه کسب است.

اتحادیه‌صنف آرایشگران مردانه تهران نیز از این قاعده مستثنا نمی‌باشد. صدور جواز کسب و تمدید جواز کسب برای افرادی که متقاضی فعالیت در این صنف هستند بر عهده اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران می‌باشد. البته صدور جواز کسب برای راه‌اندازی یک واحد صنفی آرایشگاه مردانه شرایط و مراحل خاصی دارد که توسط این اتحادیه معین می‌شود. برای آشنایی کلی با مراحل دریافت جواز کسب کلیک کنید.

شرایط اتحادیه آرایشگران مردانه تهران برای صدورجواز

کسانی که تمایل دارند در صنف آرایشگری مردان در شهر تهران فعالیت کنند. برای قانونی کردن فعالیت کسب خود باید جواز کسب‌آرایشگری را از اتحادیه صنف‌آرایشگران مردانه تهران دریافت کنند. شما برای دریافت جواز آرایشگری مردانه ابتدا باید از روال و مراحل قانونی آن کاملاً آگاه باشید. پس از آگاهی‌های لازم اقدام به دریافت جواز کسب نمایید.
بسیاری از کسانی که متقاضی فعالیت در این رسته صنفی هستند از شرایط و مراحل لازم برای دریافت جواز کسب مطلع نیستند. باوجود اینکه دریافت جواز کسب برای راه‌اندازی یک آرایشگاه مردانه بسیار حائز اهمیت است. و بدون داشتن جواز کسب فعالیت افراد قانونی نمی‌باشد.

برای شرکت در انتخابات این اتحادیه به عنوان بازرس یا اعضای هیئت بر سامانه ساران کلیک کنید.

مدارک دریافت جواز کسب آرایشگری مردانه تهران

همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم متقاضیان برای راه‌اندازی یک واحد صنفی آرایشگری مردانه در تهران باید مراحل خاصی را طی کنند. و مدارکی را جهت صدور جواز آرایشگری به اتحادیه‌آرایشگران مردانه تهران ارائه نمایند. برخی از مدارک مهمی که شما باید برای تاسیس آرایشگاه مردانه خود به اتحادیه آرایشگران تهران ارائه نمایید شامل موارد زیر می‌باشد:
• ارائه نمودن مدارک هویتی متقاضی نظیر شناسنامه کارت ملی و کپی از تمام صفحات شناسنامه و پشت و روی کارت ملی.
• تعدادی عکس در ابعاد سه در چهار یا به اصطلاح عکس پرسنلی متقاضی.
• گواهی‌های بهداشت، گواهی عدم سوءپیشینه کیفری و گواهی مربوط به عدم اعتیاد به مواد مخدر متقاضی دریافت جواز کسب آرایشگری.
• کپی از اجاره‌نامه واحد صنفی و یا سند مالکیت واحد صنفی.
• ارائه نمودن کارت پایان خدمت و یا کارت معافیت از خدمت نظام وظیفه و کپی از آن.
• داشتن مدرک دیپلم آرایشگری و ارائه کپی این مدرک.

لازم به ذکر است که مدرک دیپلم آرایشگری توسط سازمان فنی و حرفه‌ای ارائه می‌گردد. بنابراین متقاضی می‌تواند بعد از شرکت در دوره‌های آرایشگری در سازمان فنی حرفه‌ای این گواهی را دریافت کنند. برای کسب اطلاع بیشتر درباره مدارک لازم برای جواز کسب کلیک کنید.

هزینه‌های قابل پرداخت به اتحادیه آرایشگران مردانه تهران

اتحادیه ها زیر نظر اتاق اصناف هر شهرستان فعالیت دارد و از مراجعین و متقاضیان جواز یا پروانه هزینه های متعددی به صورت قانونی دریافت می کنند. هزینه های تعریف شده شامل حق آموزش، هزینه عضویت سالانه، ورودیه اولیه اتحادیه، صدور کارت، هزینه بازرسی و.. می‌باشد. برای کسب اطلاع بیشتر برای جواز کسب آرایشگاه مردانه کلیک کنید.

آدرس و تلفن اتحادیه آرایشگران مردانه تهران

آدرس : دروازه شمیران خ برادران قائدی ک زرافشان پ 7

تلفن :

77520357

77520357

برای دریافت مشاوره حقوقی تجاری می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید یا می توانید مقالات مجله حقوقی وکیل دات کام را مطالعه نمایید.

سؤالات متداول

مهمترین وظیفه اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران چیست ؟

یکی از مهم‌ترین وظایف اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران صدور پروانه کسب و تمدید پروانه کسب برای متقاضیان فعالیت در این صنف است.

مراحل صدور و دریافت جواز کسب آرایشگری مردانه تهران چیست ؟

دریافت جواز کسب آرایشگری 5 مرحله دارد که شامل ارائه درخواست کتبی، ثبت درخواست و دریافت رسید، تشکیل کمیسیون و بازرسی از واحد صنفی، تشکیل جلسه در اتحادیه و رد یا پذیرش درخواست و در نهایت ارائه مدارک لازم جهت صدور جواز کسب می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره