تجاریسایر موضوعات تجاری

اتحادیه طلا و سکه تهران | آدرس و تلفن اتحادیه جواهر و نقره تهران

آیا با اتحادیه طلا و سکه تهران آشنایی دارید؟ اصناف و مشاغل مختلف جهت اداره امور قانونی و حقوقی صاحبان مشاغل و مشتریان در رسته شغلی خود، اتحادیه‌های اصناف را راه‌اندازی می‌کنند. هر صنف در هر شهر اتحادیه مربوط به خود را دارد مانند اتحادیه طلا و سکه در شهر تهران که به امور صاحبان مشاغل مربوط به طلا و سکه در هر تهران می‌پردازد. در این مطلب به معرفی اتحادیه جواهر می‌پردازیم با ما در ادامه همراه باشد.

برای دریافت مشاوره حقوقی و تجاری به کسب و کارها می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید.

معرفی اتحادیه طلا و سکه تهران

اتحادیه‌های اصناف در سراسر ایران برای رسیدگی به امور مشاغل و مشتریان آن‌ها راه‌اندازی می‌شوند. یکی از این اتحادیه‌های مهم در سطح  کشور، اتحادیه جواهر تهران است. اتحادیه‌های طلا و سکه تهران جهت رسیدگی به امور مربوط به مشاغل فروشندگان و سازندگان جواهر، طلا و نقره، در شهر تهران ایجادشده است. که زیر نظر اتاق اصناف و وزارت صنعت، معدن و تجارت فعالیت دارد.

این اتحادیه حدود سه هزار عضو رسمی دارد. اعضای این مجموعه در 20 رسته شغلی مختلف فعالیت دارند. متخصصان و کارشناسان حوزه صنعت طلا  که از اعضای اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا و سکه تهران هستند همواره در راستای رشد و ارتقاء این صنعت گام برداشته‌اند. اتحادیه سکه و طلا و جواهر تهران نیز همواره در تلاش است تا علاوه بر حل مشکلات صنفی، راهکارهای اساسی و حمایتی برای این صنعت و صنف ارائه نماید.

 

عضویت در اتحادیه طلا و سکه تهران

اگر شما قصد عضویت و فعالیت در اتحادیه طلا و سکه تهران را دارید. ابتدا باید یک واحد صنفی در حوزه طلا، سکه، جواهر و نقره از جمله فروشندگی یا ساخت طلا و جواهرات و … را راه‌اندازی نمایید و اقدام به دریافت جواز کسب از اتحادیه کنید. اما برای دریافت جواز کسب علاوه بر دارایی شرایط مخصوص و تکمیل مدارک لازم، شما ملزم به شرکت در دوره‌های آموزشی و قبولی در آزمون پایان دوره و دریافت گواهی قبولی هستید.

تا بدین ترتیب جواز کسب شما صادر و فعالیت شما در حوزه طلا و سکه آغاز شود. حال شما می‌توانید با پرداخت حق عضویت به یکی از اعضای این مجموعه تبدیل شوید و از خدمات اتحادیه بهره‌مند گردید.

جهت شرکت در این انتخابات وارد سامانه ساران بشوید.

وظایف و اهداف اتحادیه جواهر تهران

اتحادیه طلا و سکه تهران دارای وظایف متعددی است. اداره امور قانونی و حقوقی مربوط به صاحبان مشاغل در حوزه طلا و سکه و جواهر و نقره در شهر تهران بر عهده این اتحادیه است. اتحادیه طلای تهران به عنوان پل رابط و قانونی میان اتاق اصناف وزارت معدن با صاحبان شغل در این رسته عمل می‌کند. و نظارت بر اجرای قوانین صنفی را بر عهده دارد.

همچنین ارائه خدمات مربوط صدور جواز و سایر مراحل قانونی آن نیز بر عهده اتحادیه سکه تهران است.از طرفی اگر شما از مشتریان این صنف هستید و با مشکلی مواجه شدید می‌توانید از طریق این اتحادیه پیگیر شوید. بنابراین رسیدگی و پیگیری شکایات مشتریان و مراجعه‌کنندگان نیز از وظایف این اتحادیه است.

مهم‌ترین هدف اتحادیه افزایش رضایت صنفی، مراجعه‌کنندگان و مشتریان است. با توجه به این هدف اتحادیه همواره در تلاش برای بهبود کیفیت، افزایش سرعت و دقت و همچنین رعایت صحت و درستی در ارائه خدمات می‌باشد.

هدف سوم اتحادیه که در راستای بهبود ارائه خدمات است، آموزش و به‌روزرسانی نیروی انسانی می‌باشد. بدین ترتیب کیفیت کار، انگیزه خدمت و فرهنگ کاری در اتحادیه ارتقاء می‌یابد. درنهایت و هدف پایانی اتحادیه بهبود اطلاع‌رسانی و پاسخگویی یا به عبارتی پشتیبانی سریع و درست و خدمات مشاوره به مشتریان و اعضا است.

برای دریافت جواز کسب از این اتحادیه و اطلاع از مدارک لازم برای جواز کسب طلا فروشی کلیک کنید.

سایت اتحادیه طلا و سکه تهران

اتحادیه طلا و سکه تهران دارای یک سایت اینترنتی به نشانی www.estjt.ir است. که متقاضیان و اعضاء و … می‌توانند با مراجعه به این سایت از خدمات آن بهره‌مند شوند. اخبار مهم مربوط به اتحادیه و بازار طلا و سکه در این سایت قابل‌مشاهده است. از جمله ویژگی‌های سایت www.estjt.ir ارائه قیمت به‌روز سکه و طلا است.

سایت اینترنتی اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و سکه تهران خدمات متعددی را به مراجعه‌کنندگان خود ارائه می‌نماید. متقاضیان در این سایت می‌توانند از آموزش‌های لازم برای دریافت جواز کسب خود و زمان و نحوه برگزاری آزمون پایان دوره آموزشی بهره‌مند و مطلع شوند. همچنین دیگر خدمات اینترنتی این سایت عبارت‌اند از امکان ثبت شکایت از طریق سایت، جستجوی طلای به سرقت رفته، جستجوی واحد صنفی و همچنین امکان پرداخت حق عضویت صنف که مختص اعضا صنف است.

برای دریافت اطلاعات اتاق اصناف تهران کلیک کنید.

آدرس و تلفن اتحادیه طلا و سکه تهران

مجموعه اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا تهران در شهر تهران، خیابان سهروردی جنوبی، خیابان شهید ملایری پور غربی و پلاک 53 واقع‌شده است. ساعات کاری این اتحادیه 8 صبح الی 2 بعدازظهر است. و در روزهای شنبه تا چهارشنبه این مجموعه آماده خدمت‌رسانی به مراجعین حضوری است.

کد پستی این مجموعه ۱۵۷۹۷۱۳۸۱۱و شماره فکس آن ۸۸۸۳۶۳۵۲ می‌باشد.همچنین در صورت تمایل به  استفاده از روش تماس تلفی، اتحادیه طلا و سکه تهران دارای خطوط تلفنی متعدد است. که شامل ۸۸۳۰۲۱۱۱، ۸۸۸۳۲۴۶۱، ۸۸۸۳۶۳۴۲، ۸۸۸۲۹۶۲۳، ۸۸۸۱۱۴۷۶، ۸۸۸۳۶۳۴۱، ۸۸۸۳۶۳۴۰، ۸۸۸۲۹۳۵۶، و البته با پیش‌شماره 021 می‌شود.

برای شرکت در آزمون و امتحان کسب و کار، وارد سامانه آموزش اصناف بشوید.

علاوه بر این‌ روش‌ها همان‌طور که قبلاً اشاره کردیم مجموعه اتحادیه طلا و سکه تهران دارای یک سایت اینترنتی است. و شما می‌توانید در صورت تمایل به این سایت با نشانی www.estjt.ir مراجعه نمایید. و اطلاعات تکمیلی از خدمات و وظایف این اتحادیه کسب نمایید.

برای دریافت مشاوره حقوقی و تجاری به کسب و کارها می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید.

 

 

سؤالات متداول

اتحادیه سکه و طلای تهران چیست ؟

اتحادیه‌های طلا و سکه تهران جهت رسیدگی به امور مربوط به مشاغل فروشندگان و سازندگان جواهر، طلا و نقره، در شهر تهران ایجادشده است. که زیر نظر اتاق اصناف و وزارت صنعت، معدن و تجارت فعالیت دارد.

خدمات سایت اینترنتی اتحادیه طلا و سکه تهران چیست ؟

در این سایت می‌توانید از آموزش‌های لازم برای دریافت جواز کسب خود و زمان و نحوه برگزاری آزمون پایان دوره آموزشی بهره‌مند و مطلع شوید. و امکان ثبت شکایت ، جستجوی طلای به سرقت رفته، جستجوی واحد صنفی و همچنین امکان پرداخت حق عضویت صنف در این سایت وجود دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره