تجاریسایر موضوعات تجاری

آموزش اصناف شیراز | کلاس های کسب و کار تجارت شیراز

آموزش اصناف شیراز که توسط اتاق اصناف این استان مدیریت می‌شود برای ارائه آموزش‌های لازم به متقاضیان دریافت جواز کسب‌وکار استان فارس و شهر شیراز ایجاد شده است. متقاضیان جواز کسب مطابق قانون موظف‌اند چند دوره آموزش عمومی و اختصاصی ببینند. و در صورت قبولی در آزمون نهایی این دوره‌ها اجازه صدور پروانه کسب برای آن‌ها صادر می‌شود. در سایت اموزش‌اصناف شهر شیراز امکان ثبت‌نام در دوره‌های آموزشی و انجام آزمون وجود دارد. در ادامه این مطلب به معرفی اموزش‌اصناف شهر شیراز و سامانه آن می‌پردازیم.

برای دریافت مشاوره حقوقی می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید.

آموزش اصناف شیراز چیست ؟

عده زیادی به‌جای یک کار استخدامی ترجیح می‌دهند کسب‌وکار مستقل برای خود راه بیندازند. اما برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار به صورت قانونی باید حتماً جواز یا پروانه کسب را دریافت کنند. قانون جهت صدور جواز کسب، متقاضیان را ملزم می‌دارد که چند دوره آموزشی مخصوص و آزمون نهایی آن را بگذرانند. اما با توجه به وسعت کشور این پرسش ایجاد می‌شود که متقاضی باید به چه مرکزی مراجعه نمایند تا این دوره‌های آموزشی را بگذرانند؟ آیا همه افراد در مناطق مختلف ایران مجبورند به یک مرکز مشخص مثلاً پایتخت مراجعه کنند؟

در پاسخ به این سؤال باید گفت که هر یک از استان‌ها و شهرستان‌ها دارای یک مرکز آموزش اصناف هستند. که اهالی همان استان و شهرستان را جهت شرکت در کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی‌شان می‌پذیرند. یکی از این مراکز آموزش اصناف، آموزش اصناف شیراز است. که جهت ساماندهی کلاس‌های آموزشی و آموزش یکپارچه متقاضیان دریافت جواز کسب در استان فارس و شهرستان شیراز ایجادشده است.

برای آشنایی با راه های ردیافت جواز کسب شرکتی کلیک کنید.

نشانی و راه‌های ارتباطی آموزش اصناف شیراز

اموزش اصناف شهر شیراز به منظور ارائه یکپارچه آموزش‌های لازم برای دریافت جواز کسب به متقاضیان ساکن در استان فارس و شهرستان شیراز ایجاد شد. ساختمان این مرکز آموزشی در شهرستان شیراز، پل پیرنیا، پشت نظام وظیفه، اتاق اصناف شیراز، طبقه اول واقع‌شده است. متقاضیان شیرازی می‌توانند با شماره تماس‌های 37255668 و 37255669 با آموزش اصناف شهر شیراز ارتباط برقرار کردند.

سایت آموزش اصناف شیراز

همان‌طور که گفتیم متقاضیان دریافت جواز کسب برای راه‌اندازی کسب‌وکار خود موظف هستند که دوره‌های آموزشی مخصوصی را بگذرانند. و برای شرکت در این کلاس‌ها و انجام آزمون نهایی آن می‌توانند به مرکز آموزش اصناف شهرستان خود مثل اموزش اصناف شهر شیراز مراجعه نمایند.

آموزش اصناف شیراز برای دسترسی آسان متقاضیان جواز کسب به دوره‌های آموزشی و ثبت‌نام در این دوره‌ها سایت اموزش اصناف شهر شیراز را راه‌اندازی نمود. سایت آموزش اصناف شیراز با نشانی اینترنتی mafars.ir در دسترس تمامی متقاضیان ساکن در استان فارس و شهرستان شیراز است.

متقاضی می‌تواند با استفاده از این سایت در کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی لازم به صورت غیرحضوری و اینترنتی ثبت‌نام نماید. همچنین انجام پرداخت هزینه‌های مربوط به دوره‌های آموزشی و انجام آزمون پایان دوره آموزشی، پیگیری و صدور گواهی آموزشی و …. که لازمه دریافت جواز کسب است؛ از طریق این سایت امکان‌پذیر می‌باشد. شما اگر در انجام این امور با مشکل برخوردید می‌توانید با شماره 02166419012 جهت ارتباط با کارشناسان تماس بگیرید.

برای آشنایی کامل با شرایط و مراحل دریافت پروانه کسب کلیک کنید.

ثبت‌نام در کلاس‌های آموزشی سایت آموزش اصناف شیراز

اگر شما ساکن استان فارس و شیراز هستید و قصد دریافت جواز کسب‌وکار را دارید. باید بر اساس قانون در دوره آموزشی عمومی و دوره آموزشی اختصاصی مربوط به رسته شغلی خود شرکت کنید. برای شرکت در این دوره‌ها ابتدا باید با مراجعه به سایت اموزش اصناف شهر شیراز اقدام به ثبت‌نام نمایید.

سایت آموزش‌اصناف شهر شیراز به نشانی mafars.ir را در مرورگر خود جستجو کنید. وارد سایت شوید و پیش از هر چیز برای دسترسی به امکانات سایت ابتدا در سایت ثبت‌نام کنید. اگر قبلاً در سایت ثبت‌نام کردید باید گزینه ورود به سایت را انتخاب نمایید. تا ورود نام کاربری و رمز عبور به امکانات سایت دسترسی پیدا کنید.

بعد از ثبت‌نام در سایت شما می‌توانید به سایر امکانات آن ازجمله ثبت‌نام در کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی اعم از دوره‌های عمومی و دوره‌ها اختصاصی ارائه‌شده ثبت‌نام و شرکت نمایید. در صورت بروز هرگونه مشکل شما می‌توانید با شماره‌های موجود در سایت برای دریافت راهنمایی تماس برقرار کنید.

انواع دوره‌های عمومی و دوره‌های اختصاصی

سایت آموزش اصناف شیراز دوره‌های عمومی و دوره‌های اختصاصی لازم را به متقاضیان دریافت جواز کسب که ساکن استان فارس و شیراز هستند؛ ارائه می‌نماید. دوره‌های عمومی ارائه‌شده در سایت برای تمامی رسته‌های شغلی است. یعنی هر فرد متقاضی با هر کسب‌وکاری موظف به شرکت در دوره‌های عمومی که شامل مواردی مثل بهداشت می‌شود؛ می‌باشد.

این دوره‌های عمومی در سه سطح با توجه به سطح سواد متقاضیان ارائه می‌شود. که این سه سطح شامل سطح ابتدایی تا سیکل، سطح دیپلم و سطح فوق‌دیپلم تا دکترا می‌شود. دوره اختصاصی که برای هر رسته شغلی مخصوص به آن برگزار می‌شود. برای همه سطوح تحصیلی به طور یک جا تشکیل می‌شود و برای هر سطح به صور مجزا برگزاز نمی‌شود.

آزمون‌ها و کلاس‌های ارائه‌شده در سایت آموزش اصناف به صورت کلاس آنلاین به همراه آزمون، یا آزمون آنلاین خود خوان ارائه می‌شود. همچنین در صورتی که متقاضیان شرکت در کلاس در آزمون‌ها مردود شوند. سایت آموزش اصناف شیراز یک آزمون مجدد ویژه مردودین ارائه می‌نماید. یعنی کسانی که در کلاس شرکت کردند و یک‌بار در آزمون نهایی آن رد شدند؛ می‌توانند بدون شرکت مجدد در کلاس تنها آزمون را تکرار نمایند.

برای دریافت مشاوره حقوقی می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید.

 

سؤالات متداول

سایت آموزش اصناف شیراز چیست ؟

آموزش اصناف شیراز برای دسترسی آسان متقاضیان جواز کسب به دوره‌های آموزشی و ثبت‌نام در این دوره‌ها سایت آموزش اصناف شهر شیراز با نشانی اینترنتی mafars.ir  را راه‌اندازی نمود.

نشانی و راه ارتباطی با آموزش اصناف شیراز چیست ؟

ساختمان این مرکز آموزشی در شهرستان شیراز، پل پیرنیا، پشت نظام وظیفه، اتاق اصناف شیراز، طبقه اول واقع‌شده است. متقاضیان شیرازی می‌توانند با شماره تماس‌های 37255668 و 37255669 با آموزش اصناف شیراز ارتباط برقرار کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره