وبلاگ

وکیل خانواده تهران | بهترین وکیل خانواده در شهر تهران

داشتن وکیل خانواده مجرب و آگاه می‌تواند سرنوشت پرونده‌های خانواده را تا حدود زیادی تغییر دهد. چراکه موضوعات حقوق خانواده طیف وسیعی دارند. برای مثال می‌توان به مهریه، طلاق، حضانت فرزندان و… اشاره نمود. همچنین هنر یک وکیل خانواده خوب بر یافتن بهترین راه‌حل‌ها برای موضوعات مرتبط با روابط حقوقی متمرکز است که اغلب آن‌ها را به صورت کاملا پیچیده مشاهده می‌کنیم. در این مقاله به وکلای متخصص امور خانواده در تهران می‌پردازیم.

برای دریافت مشاوره حقوقی می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید.

وکیل خانواده کیست ؟

همان طور که مستحضر هستید، در میان تمامی وکلا که به کار وکالت مشغول هستند، وکلایی وجود دارند که ترجیح می‌دهند در حوزه کاری مشخصی فعالیت داشته باشند و پراکندگی محتوای کاری را نمی‌پسندند.

وکلای خانواده نیز از همین دسته از افراد هستند که تمایل دارند در حوزه خانواده فعالیت داشته باشند و عمده کار آن‌ها نیز با ازدواج، طلاق و فرزندان در ارتباط است.

بنابراین زمانی که شما به عنوان مثال در زندگی مشترکتان تصمیم به جدایی و طلاق می‌گیرید، این نیاز نیز در شما به وجود می‌آید تا از افراد خبره در این کار استفاده نمایید تا کمترین دغدغه را در این راه داشته باشید.

وکیل خانواده به دلیل سر و کار داشتن با مهم‌ترین بخش زندگی افراد یعنی خانواده، باید توانمندی‌های بسیاری داشته باشد تا از تضییع حقوق موکل خود جلوگیری نماید.

برای آشنایی با انواع خدمات وکیل خانواده کلیک کنید.

یک وکیل خانواده در تهران چه کارهایی انجام می‌دهد ؟

وکلای خانواده افرادی هستند که حتی می‌توانند از قبل ازدواج در کنار شما باشند و امور مربوط به اموال و دارایی‌های شما را انجام بدهند تا از منافع مالی شما محافظت نمایند.

آن‌ها می‌توانند در مورد طلاق و یا موارد مربوط به جدایی به شما مشاوره‌های بسیار خوبی ارائه بدهند و یا در این راه تمامی دادخواست‌ها را اقامه نموده و از صحت مدارک طرفین اطمینان حاصل کنند.

همچنین در این جایگاه شغلی این حق را دارند که امور مربوط به کودکان را رسیدگی کرده که شامل هر گونه تماس، اقامت و دسترسی به والدین کودکان و بسیاری موارد دیگر در این زمینه است.

وکلایی که تحت عنوان وکیل خانواده در حال فعالیت هستند به بهترین شکل ممکن آماده هستند تا با سنجیدن مصلحت پرونده درخواست‌های لازم را به دادگاه ارائه بدهند.

آیا استفاده از وکیل خانواده در طرح دعوا و یا دفاع از دعوایی که علیه ما طرح شده است لازم می‌باشد ؟

شایان ذکر است که در تمامی موارد حقوقی، قوانینی وجود دارند که به صورت رسمی از سمت قانون گذار تعیین شده‌اند و تمامی مردم این امکان را دارند تا با استفاده از آن‌ها اقداماتی را که در خصوص پرونده خود نیاز دارند انجام بدهند.

اما موضوعی که در این جا مطرح می‌شود این است که آیا تمامی افراد به این موارد و قوانین مسلط هستند تا بتوانند خودشان به تنهایی، امورات مربوط به دادگاه‌ها را انجام بدهند و مشکلی از این بابت نداشته باشند؟!

مسلما پاسخ سوال فوق منفی است و در این جا به افرادی نیاز داریم که در این کار از تسلط کافی برخوردار باشند و این توانایی را داشته باشند تا به راحتی و بدون هیچ‌گونه دغدغه‌ای نسبت به حل مسائل دادگاهی ما و انجام امورات مربوط به دادگاه‌ها اقدامات لازم را انجام بدهند.

پس در حالت کلی نیاز به افراد متخصص در این موارد داریم. این فرد کسی است که به قانون آگاهی لازم را دارد و حق و حقوقی را که به صورت مصرح در قانون بیان شده است می‌داند و تجارب کافی در این زمینه دارد.

بهترین وکیل خانواده در تهران

شهر تهران از جمله شهرهایی می‌باشد که بالاترین آمار مراجعه به دادگاه‌ها را دارا می‌باشد که این مورد نیز با توجه به جمعیت زیادی است که در این شهر ساکن هستند.

بنابراین بر طبق مطالب مطرح شده می‌توان بیان نمود که لازم است در دعاوی که مربوط به خانواده می‌باشد و در شهر تهران است، نسبت به مشاوره و یا کمک گرفتن از یک وکیل خوب استفاده کرد.

وکلای معروف و زبردست زیادی در تهران در حال فعالیت می‌باشند که می‌توانید آن‌ها را به راحتی پیدا کرده و در تمامی امور مربوط به خانواده از آن‌ها استفاده نمایید.

وکیل خانواده آنلاین رایگان در تهران

در حال حاضر با توجه به پیشرفتی که در علم و تکنولوژی داشته‌ایم، شرایطی فراهم شده است تا افراد بتوانند در عین این که نمی‌توانند به صورت حضوری به وکیل مربوطه مراجعه کنند، از طریق آنلاین با وی ارتباط برقرار کنند و تمامی پرسش‌ها و مسائلی را که دارند با آن‌ها در میان بگذارند و در این مسیر چاره اندیشی نمایند.

بر این اساس شما تنها نیاز دارید که از طریق اتصال به اینترنت، به صورت آنلاین با وکیل مورد نظر ارتباط برقرار نمایید و کاملا راحت و بدون دغدغه، امورات خودتان را پیگیری کنید.

وکلای خانواده چگونه حقوق خود را دریافت می‌نمایند ؟

قبل از بیان هر چیزی این موضوع را می‌بایست یادآوری نماییم که حقوق هر وکیلی با توجه به موارد ذیل تعیین می‌گردد و بر اساس آن محاسبه می‌شود:

  1. میزان شهرت، تجربه و توانایی که وکیل خانواده شما دارا می‌باشد.
  2. بر اساس مقدار زمانی که وکیل مربوطه به عنوان وکالت برای شما صرف می‌نماید.
  3. طبق میزان پیچیدگی که پرونده شما دارد.
  4. هزینه‌هایی که مربوط به پرونده شما می‌باشد که در این میان هزینه‌های وکیل خانواده هم دخیل می‌باشد.
  5. این امر در نهایت به نتیجه نهایی پرونده شما بستگی دارد که آیا همان نتیجه دلخواه شما است و یا عکس آن رخ داده است.

به دو شکل حقوق وکیل خود را می‌توانید پرداخت نمایید:

  1. پرداخت حقوق به صورت ساعتی که این شکل رایج می‌باشد اما لازم است بدانید که در هر منطقه‌ای کارایی ندارد و به منطقه و محل سکونت شما بستگی زیادی دارد.
  2. در روش بعدی شما مبلغ مورد نظر را به صورت مستقیم پرداخت می‌نمایید و این شیوه پرداخت تنها در صورتی ارائه می‌گردد که یک مورد تقریبا مشخص وجود داشته باشد مانند طلاق توافقی.
برای دریافت مشاوره حقوقی می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید یا می توانید مقالات مجله حقوقی وکیل دات کام را مطالعه نمایید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص وکیل خانواده در تهران، به کانال تلگرام حقوقی وکیل دات کام مراجعه نمایید. کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی وکیل دات کام نیز آماده‌اند تا با ارائه خدماتی در زمینه مشاوره حقوقی تلفنی وکیل دات کام به سوالات شما عزیزان پیرامون وکیل خانواده در تهران پاسخ دهند.

 

سوالات متداول

آیا مواردی همچون طلاق و حضانت فرزندان نیز در حوزه کاری وکلای خانواده می‌باشد ؟

پاسخ سوال مثبت است و وکلای خانواده در این زمینه از تبحر کافی برخوردار هستند.

وکیل خانواده چه فردی است ؟

وکیل خانواده فردی می‌باشد که در زمینه امور وکالت مربوط به خانواده از دانش کافی برخوردار است و می‌تواند در این زمینه شما را راهنمایی نماید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره