حقوقیسایر موضوعات حقوقی

مشاوره حقوقی تلفنی با موبایل | مشاوره حقوقی با موبایل

با توجه به دغدغه افراد در پیدا کردن مشاور حقوقی و زمان کافی و مناسب نداشتن برای پاسخ به مسئله‌های موجود در زمینه پرونده‌های حقوقی خود، جامعه امروزی به این نیاز پاسخ داده است. یکی از این پاسخ‌ها بهره‌مندی از مشاوره حقوقی تلفنی است که در این مقاله به آن می‌پردازیم.

برای دریافت مشاوره حقوقی تلفنی می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید.

مشاوره حقوقی تلفنی

همان طور که با افزایش جمعیت رو به رو هستیم با آثار و تبعات این واقعه نیز باید دست و پنجه نرم کنیم. یکی از تبعات افزایش جمعیت بالا رفتن آمار دعاویی حقوقی و نزاع و درگیری است که ممکن است هر خانواده‌ای با این دست از مشکلات برخورد کرده باشد.

زمانی که اشخاص برای نخستین بار با مشکلات حقوقی برخورد می‌کنند دچار آشفتگی و سردرگمی در این زمینه می‌شوند. برای حل مسئله پیش آمده به چنین اشخاصی پیشنهاد می‌شود در ابتدای امر نظر یک وکیل دادگستری را، در قالب مشاوره در مورد پرونده خود بدانند تا به پیچ و خم‌های موجود در پرونده حقوقی خود و همچنین سختی و یا آسانی مسیر خود آگاه شوند. اما در برخی موارد دیده می‌شود که افرادی بدون کمک و یا حتی مشاوره گرفتن از یک حقوقدان، بدون آگاهی وارد مراحل رسیدگی به پرونده خود می‌شوند و به علت قصور خود در این مسیر مرتکب اشتباهاتی که گاهاً جبران‌ناپذیر است می‌شوند. در صورتی که با بهره‌گیری از یک مشاور می‌توانستند از وقوع این اشتباهات جلوگیری کنند. یکی از این راه‌ها تماس با مشاوران حقوقی تلفنی است.

مزایای مشاوره حقوقی تلفنی

صرفه‌جویی در زمان و هزینه

امروزه با توجه به مشکلات بسیار زیاد، اشخاص ممکن است وقت کافی برای مراجعه به وکیل و مشاوره گرفتن از او را نداشته باشند اما باتوجه به پیشرفت‌های موجود در زمینه ارتباطات نیازی نیست که حتما در دفتر وکلا حاضر شوید تا مشاوره حقوقی بگیرید. بلکه امروزه با یک تلفن ساده نیز می‌توانید مشاوره حقوقی بگیرید و مشاور حقوقی را از پرونده خود مطلع سازید و از راه‌حل‌های حقوقی و مناسب در ارتباط با پرونده خود مطلع شوید. به این ترتیب جامعه امروزی جای هیچ بهانه‌ای را برای عدم آگاهی افراد از حقوق خویش، باقی نگذاشته است.

در این زمینه سازمان بهزیستی نیز طی اقداماتی مشاوران حقوقی تلفنی به صورت رایگان در اختیار افراد قرار داده است.

پیشگیری از وقوع مشکلات آتی

لازم به ذکر است که نیازی نیست که حتما پرونده‌ای در جریان باشد تا از مشاوره حقوقی بهره‌مند شوید. با کسب اطلاع از یک مشاور حقوقی از مشکلات آتی پیشگیری نمایید و از قبل سرنوشت مسئله حقوقی خود را بفهمید.

نا‌شناخته ماندن هویت

با مشاوره تلفنی، مشاوران مخاطب خود را نمی‌شناسند بلکه تلاش آن‌ها فقط در جهت راهنمایی و هدایت درست اشخاص به سمت حقوق خود است.

در برخی موارد پیش آمده است که برخی بنابر دلایلی از حقوق پایمال شده خود می‌گذرند که بیشتر این افراد خانم‌هایی هستند که به خاطر ترس از آبروی خود و یا دلایلی که قابل احترام است از این کار خودداری می‌کنند، به همین دلیل این افراد می‌توانند از مشاوره تلفنی که در دنیای امروزی بسیار رایج است استفاده کنند.

غیر‌حضوری بودن

این مشاوره به صورت غیر‌حضوری است و نیاز به صرف هزینه حمل و نقل ندارید. بنابراین بهتر این است که برای یک بار هم که شده از مشاوره حقوقی استفاده کنید و از حقوق خود مطلع شوید و در مورد اقدام کردن یا نکردن در زمینه حقوق خود تصمیم به جا و درستی بگیرید.

مشاوره حقوقی تلفنی با توجه به آسانی در دسترس قرار گرفتن و همچین به صرفه بودن هزینه این نوع مشاوره و صرفه‌جویی در وقت و بسیاری از فواید دیگر که ذکر شد، می‌تواند جزء بهترین پیشنهادات برای اشخاصی که وقت و هزینه مشاوره برای آنان اهمیت دارد، باشد.

کاهش بار روانی | مشاوره حقوقی تلفنی

تجربه ثابت کرده است که مراجعه افراد به صورت غیر مستقیم باعث کاهش بار روانی بر روی آن‌ها می‌شود و به این صورت راحت‌تر از مشاوره مستقیم، انجام می‌شود.

برداشته‌شدن محدودیت زمانی

مشاوره تلفنی معمولا به صورت ۲۴ ساعته است و هر زمانی که افراد بخواهند می‌توانند به مشاور خود وصل شوند. در صورتی که در مشاوره حضوری چنین امری ممکن نیست و مشاوران در زمان و مکان مشخص شده‌ای هستند و در خارج از آن زمان امکان مراجعه به آنان را ندارید.

جمع‌بندی و نتیجه‌گیری

از طریق مشاوره تلفنی افراد می‌توانند از تمام نقاط کشور به بهترین مشاوران وصل شوند و مشاوره بگیرند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص مسائل حقوقی، به کانال تلگرام حقوقی وکیل دات کام مراجعه نمایید . کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی وکیل دات کام نیز آماده اند تا با ارائه خدماتی در زمینه مشاوره حقوقی تلفنی وکیل دات کام به سوالات شما عزیزان پیرامون مسائل و مشکلات حقوقی پاسخ دهند.

برای دریافت مشاوره حقوقی تلفنی وکیل دات کام می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره